
Jak to działa?
Dodaj umowę
Wprowadź podstawowe dane swoich klientów oraz niezbędne parametry ich umów.
Uwaga: nieuzupełnienie wymaganych pół (oznaczonych **) (np. data zakończenia umowy) skutkuje przeniesieniem rekordu do grupy „Do uzupełnienia”.
Wszystkie umowy
Baza wszystkich dodanych rekordów (klientów).
Pozwala ona na sortowanie klientów wg:
- nazwy klienta lub numeru NIP/PESEL
- daty zakończenia umowy
- rodzaju umowy
- rodzaju klienta (firma / klient indywidualny)
Wygasające umowy
System automatycznie generuje kończące się umowy, które widoczne są w zakładce WYGASAJĄCE.
Możesz zadecydować na ile dni przed końcem umowy system przypomni Ci o kończącej się umowie, wystarczy że wejdziesz w zakładkę USTAWIENIA – okresy umów.
Przypomnienia
Zakładka przypomnienia zawiera listę klientów, którzy tego dnia oczekują na kontakt z Twojej strony.
Wygasające odłożone (poczekalnia)
W tej zakładce znajdują się wygasające umowy klientów, którzy zostali o tym poinformowani jednakże:
- proszą o kontakt w innym terminie
- nie posiadają pełnej oferty
- zastanawiają się
- czekają na inny model aparatu telefonicznego
Możesz tutaj również ustawić datę ponownego przeniesienia umowy do zakładki PRZYPOMNIENIA
Nieaktywne
Zakładka ta pozwala na przechowywanie wyłączonych numerów, które np. zostały przeniesione do innego operatora lub zmieniły taryfę na kartę.
Do uzupełnienia
Znajdziesz tu umowy, które należy uzupełnić o:
- okres umowy**
- datę zakończenia umowy
- rodzaj umowy**
System przypomni Ci o kontakcie z klientem wtedy gdy uzupełnisz niezbędne parametry umowy.
Ustawienia
Tutaj możesz dopasować ustawienia systemu do swoich indywidualnych potrzeb, zmienić swoje hasło i zapoznać się ze statystykami logowania.
Salony - lista
Wprowadź dane salonów z którymi współpracujesz.
Przypomnienia - komunikaty
Aby przyspieszyć prace możesz ustalić listę komunikatów które wykorzystasz podczas edycji umów.
Rodzaje umów
Sam ustal jaki typ umowy podpisuje klient.
Okresy umów
Sam decydujesz na ile przed końcem kontraktu MonitGSM przypomni Ci o telefonie do klienta.